Kepulangan Labib dan selainnya

>> Thursday, August 20, 2009

Kepulangan Labib agak berbeza dengan rakan lain yang belajar di Mansurah iaitu hanya berwida' di kaherah sahaja. Bahkan, dalam kelam kabut baru selesai EGP' 09. Begitulah keadaan kesibukan selaku selaku seorang hamba yang telah diberi amanah yang amat berat, tidak berkesampatan memikirkan pengurusan peribadi. Namun, masa yang ada tidak lain tidak bukan hanya untuk Islam.

Bagi yang lain, rugi rasanya masa 24 jam yang diperuntukkan hanya kita selesai dengan masalah peribadi sahaja. Ada yang ingin melarikan diri dari kesibukan membantu sesama kita. Akhirnya sibuk juga sebenarnya.Timbul masalah sini dan macam-macam. Sebab Allah mampu menyibukkan walaupun kita cuba melarikan diri..!

Kembali pada cita si Labib kita ni. Maklumat yang saya dapat beliau juga diantara yang pulang dengan hajat yang besar adalah untuk mendirikan rumah tangga di Malaysia...juga yang selainya tu rasanya hajat yang sama..moga kesampaian..

Tiba-tiba! semalam pula yang saya dapat maklumat jemputan ke rumahnya bagi yang balik Malaysia RAYA KE 6 AKAD NIKAH DAN KENDURI. Maka jadilah dia mendirikan rumah tangga...alhamdulillah...

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP