Anugerah Allah di Akhir Zulhijjah 1430

>> Friday, December 18, 2009


Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Allah Taala kerana pada tahun ini dikurniakan seorang insan yang menambah seri kehidupan kami sekeluarga. Pada tanggal 15/12/09 bersamaan 28 Zulhijjah 1430, dilahirkan seorang anak saudara saya yang diberi nama Kauthar. Walaupun saya xdapat tatap wajahnya secara realiti, sudah memadai dan bersyukur dapat melihat gambarnya. Alfun mabruk buat abah dan ummi, dah dapat cucu dan tahniah buat abang dan kakak saya diatas kelahiran anak sulung mereka. Ukirkanlah padanya sebaik-baik ukiran dan didiklah ia menjadi muslimah yang mukminah di sisi agama Islam. Ameen ya Robbal 'Alamin.

2 comments:

Muhamad Amirul bin Hasim December 18, 2009 at 3:52 PM  

wah! comelnya anak sedara hang. Semoga dia menjadi anak yang soleh, berbakti kepada agama dan negara. :) kim salam kat die... Tp hang tak leh challen aku.. dah ada 5 org anak sedara. hahaha.. nak masuk yg ke-6 dah.

biler la hg plk nak dapat anak?.takkan duk tunggu anak sedara jer.. hurmmm... [soalan berulang setiap tahun]

Amin Taufiq Bin Mohd Rifain December 19, 2009 at 4:03 AM  

syukran...mmg dia comel..mgkn dia ikut pak teh dia nie..ngko dah ada 5 ank sedara dah ke?diorg dah besar mn?huhuhu..

doakan aku k..maybe sanah gai ke, 2 thn dpn ke..i Allah gai

Post a Comment

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP