Natijah bakal keluar

>> Sunday, June 29, 2008

Assalamualaikum buat semua pengunjuang blog ini.moga sama-sama kita berada di bawah naugan Allah s.wt....

Sudah lama saya tidak memasukkan apa-apa item untuk menambahkan lagi isi kandungan dalam blog yang serba daif ini.dek kata sibuk katakan ...

Apa-apa pun kali ini juga,saya tidak mahu memanjangkan intry saya ini ..gambar yang dipapar di atas sewaktu saya pergi berdiskus untuk dapatkan maklumat tambahan dari sahabat arab berkaitan dengan pengkuliahan ,yang mana saya sekarang berada ditahun 3 jurusan bahasa arab.

ok ..oleh kerana saya telah menyatakan seawal tadi tidak mahu memanjangkan antry ini.jadinya apa yang saya harap kepada semua rakan-rakan doakan saya semoga najah dalam imtihan kali ini.dan juga untuk makluman natijah sesi 2007/2008 seakan-akan bakal keluar beberapa hari lagi.kalau control tu ada yang dah keluar dan ada yang belum.jom pakat pegi tengok..ya Allah takutnye...Doakan moga najah fiddunia wala akhirah...

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP