Tahniah buat abe din"

>> Wednesday, April 8, 2009

Dikesempatan waktu yang ada ini saya ingin ucapkan tahniah buat Ustaz Azruddin bin Mat Ali yang selamat diijabkabulkan dengan seorang seringkandi yang saya kira amat disayangi oleh beliau.

Sewaktu di Mansurah seketika dahulu, beliau merupakan seorang abang contoh buat kami semua. Beliau bersikap matang dalam segenap perkara dan diatas perilaku beliau disegani oleh penduduk Malaysia disini. Beliau juga pernah mmenjawat jawatan di dalam kepimpinan tertinggi di peringkat DPMM selaku Timbalan Pengerusi (Unit Perancang) pada sesi 2007/2008 dimana pada ketika itu diketuai oleh Ust Abd Kadir Umar.

Mungkin kawan-kawan yang pernah bersamanya dan mengenalinya sewaktu disini amat senang dan selesa dengan kemesraanya dan kesabarannya.Beruntunglah bagi sesiapa yang bersamanya itu.

Kesabaran beliau pada ketika itu sentiasa diuji oleh sahabat saya iaitu Ustaz Amirul yang sekarang ini menjawat jawatan yang pernah disandang oleh beliau. Tersenyum saya apabila teringat kenangan itu..

Saya rasa sekadar itu saja..Semoga kekal abadi dan bahagia hingga ke anak cucu dan cicit....Doakan kami di sini jua...

Amin Taufiq
8:43 malam

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP